środa, 21 września 2016

Informacje # 5

#5

                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                           


  Chciałam poinformować, że moje blogi ruszą kiedy otrzymam lapka z Polską klawiatura. Wasza Lavana przyjechała do Anglii na dwa lata nauki i musi czekać na kilka rzeczy w tym laptopa. :)
  Obiecuję, że jak będę go miała to nadrobię również wasze opowiadania. I blogi rusza pełną parą, bo mam zapas rozdziałów. Przepraszam też za dłuższy brak odzewu, ale trudno tu mi się załapać do internetu.

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro ;)

2 komentarze:

  1. A ja to bym prosiła, by Lavana już wróciła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnię Twe życzenie. ^^ Oficjalnie wrócę do opowiadań około Grudnia jeszcze w tym roku. Jednak na razie przez to, że mam tak jakby ważny sprawdzian do zdania, jak i egzaminu w Styczniu nie miałam czasu na opublikowanie tejże informacji, więc zajmuję się zmienianiem szablonów oraz edytowaniem masy ilości tekstu. Szczególnie dużo pracuję nad TwM! ^^ No i bardzo mi miło, że ktoś czeka na mój powrót... Prawie płaczę ze szczęścia Hinuś. ^^
      Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)

      Usuń