piątek, 25 marca 2016

Informacje # 4

#4

                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                            

Witam Wszystkich! :)

  Ostatnio byłam bardzo przybita, lecz się nie poddałam i jednak wstawiam tą informację. Zauważyłam, że sześciomiesięczna przerwa nie tylko odbiła się na opowiadaniach, ale też na mnie. Postanowiłam zrobić z tym ostateczny porządek, natomiast zacznę od tego bloga. Po co? Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - nadchodzi czas zmian!
  A tak naprawdę chodzi o to, że zrobił mi się bałagan z czcionką na wszystkich blogach, więc muszę to jakoś naprawić oraz uporządkować wszystko tak, by wszystkie posty były czytelne. Przy okazji odświeżę sobie wydarzenia w opowiadaniach, poprawię to co trzeba, pousuwam nieaktualne linki, nadrobię opowiadania innych, ogółem takie kolejne wiosenne porządki. Trzeba jakoś wszystko przywrócić do życia, które się przymroziło podczas tych sześciu miesięcy. A od czego najlepiej zacząć? Od uporządkowania Spisu Mojej Twórczości właśnie, ponieważ zawiera on nieaktualne informacje sprzed przerwy. Także zanim opublikuję kolejne rozdziały na moich innych blogach, najpierw je jakoś uporządkuję. Wiem, że znowu oznacza to troszkę czekania, ale przynajmniej się to opłaci. ;)
  Jak już wszystko ogarnę, zacznę aktualizować na bieżąco Spis. Jeszcze nie wiem w jaki dzień oraz porze to będzie, ale  chyba postawię na coś typu początku „Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj mnie!” - Tam rozdziały były wstawiane w soboty o godzinie osiemnastej i system ten się doskonale sprawdzał. Później z tego zrezygnowałam, jednak uważam, iż jest dobry dla mojego typu osoby. W każdym bądź razie jestem obecna, nadal żyję, nadal piszę, ani niczego nie porzuciłam. Tylko na razie teraz jestem w fazie wiosennych porządków, które miały się odbyć w zeszłym roku, jednak przez zepsuty sprzęt zaczynam je dopiero dzisiaj.

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro ;)

1 komentarz: